Moschino – eenvoudige en unieke parfums 29/09/2014 at 7:49 am

nd.15209Wat hebben Uma Thurman, Natalie Imbruglia, Kylie Minogue en Nicole Kidman hebben met elkaar gemeen? Al deze mooie dames zijn dol op het dragen van de handtekening kleding ontwerpen uit het modehuis Moschino. Opgericht door de Italiaanse mode-ontwerper Franco Moschino in 1983, was het bedrijf een uitgebreide mode en accessoires centrum dat verschillende merken van kleding, accessoires en parfums heeft.

Kleding ontworpen en gedistribueerd door dit modehuis heeft duidelijke kenmerken van het zijn uniek, sexy, klassieke en grillige allemaal op hetzelfde moment. Mode-experts mee dat Moschino kleding altijd onstuimige met praktische humor, al is er veel zin en esthetische aantrekkingskracht voor hen.

Bijvoorbeeld, de in Milaan gevestigde modehuis was verantwoordelijk voor de kleding gedragen door artiesten in de Olympische Winterspelen van 2006 in Turijn, Italië. In de genoemde gelegenheid, werden performers gekleed in outfits die werden geïnspireerd en ontworpen naar de bergen van Turijn.

In 2005, één van Kylie Minogue’s meest besproken concert tour genaamd ‘Showgirl’ werd ondersteund en verzorgd door Moschino. De grootste hits tour van Kylie Minogue werd omgezet in een indrukwekkende show van de verschillende, maar toch unieke en zeer modieuze kleding exclusief ontworpen door Moschino.

Het kennen van de man achter het label verder zou helpen begrijpen van de schijf achter het bedrijf. Franco Moschino (overleden) werd geboren in 1950 in Milaan, Italië. Hij begon zijn carrière mode als neofiet mode-tekenaar voor de populaire confectiebedrijf Giorgio Armani. Bekend om zijn gebrek aan respect voor de conventionele manier, Mr. Moschino naar gestreefd om uit te komen met ontwerpen die de normale trotseren, en als dat zo is, was in staat om een niche te vestigen in de modewereld van zijn eigen.

In 1987 lanceerde het bedrijf een eigen geurlijn voor vrouwen. Het volgende jaar, introduceerde het bedrijf haar diffusie lijn; het aanvankelijk genoemd Cheap & Chic. Sindsdien Moschino parfums werden aan de geur sector wat het merk is van de kledingindustrie. Moschino parfums gewoon opviel uniek en verschillend van de rest van de parfums op de markt te zijn. Zijn eenvoud en uniciteit was opstandig van de gebruikelijke. Inderdaad, dat was een Moschino handelsmerk.

Bewijs van zijn uniekheid was een lopende grap wanneer malaria verspreidde zich als een epidemie in Italië in de jaren 1990 en vroege jaren 2000. De grap gezegd dat het sproeien Moschino parfum was een zekere manier van het afweren van de dodelijke en vervelende muggen die de ziekte verspreiden. De dure parfum reageerde niet op de grap, maar er werd gezegd dat zulke humor hielp Moschino parfums verder te vinden en markeer een eigen parfum niche.

Tot op heden, Moschino parfums zijn een van de duurste en meest gewilde. De geuren worden wereldwijd gedistribueerd. Hoewel er slechts een beperkt aantal retailers en winkels die de parfums, kunnen consumenten gemakkelijk een fles of flessen van hun favoriete Moschino geuren door middel van online winkelen winkels te bestellen.

Als je opstandig van de gebruikelijke en je doel om uw eigen afbeelding met behulp van geuren vast te stellen, het is tijd dat je een fles van uw eigen Moschino parfum. De tag prijzen zijn vaak duur, maar zeker, zul je erkennen dat het loont echt om op te vallen en anders zijn.

Comments are closed.